تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
مینویسم تا شاید بماند


هرسال بابا اصرار میکرد باهاش برم پیاده روی اربعین

هیچ سالیم نرفتم

تو دلم میگفتم چیه اینا هرسال میرن

این همه راه

من تا سرکوچه برم پاهام درد میگیره

این همه راه که حتما میمیرم از درد

ولی

وقتی برای اولین بار رفتم کربلا

فهمیدم چرا هرسال میرن

چون دل تنگن

دل تنگ جایی که مملو از ارامشه

وقتی برمیگشتم هتل دوست داشتم ساعت زودتر بگذره 

تا برگردم‌حرم

حرم دل کندنی نیست

واسه همینه هرسال میرن

امسال بسته است

و من چقدر قلبم دیوانه وار به سینه ام میکوبد

که ای کاش 

عراقی بودم

امسال طعم پیاده روی را میچشیدم

 

تا حرم را نبینی معنی عشق را نمیفهمی

تا از حرم دور نشی معنی دل تنگی را

تلخند 🖤 ۱۱ مهر ۹۹ ، ۰۸:۳۸ ۴ ۳ ۱۲۸

نظرات (۴)

  • جنگجو دامول
    جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۳۴

    خوشبحالتون که رفتین

    • author avatar
      تلخند 🖤
      ۱۱ مهر ۹۹، ۱۰:۵۲
      با یک باردل ارام نمیگیرد
      گر بروی 
      باز بخوای بروی و نشود
      مجنونیست🙂

  • زهرا :)
    جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۰۷

    میدونی مهرسا کسی ک یه بار رفته با کسی ک اصلا نرفته خعلی فرق داره

    فرقشونم اینه ک کسی ک تاحالا نرفته نچشیده طعم حرمو ندیده و این فراق برای اون راحت تره 

    تا اونی ک ی بار رفته 

    مثه من... 

    • author avatar
      تلخند 🖤
      ۱۱ مهر ۹۹، ۱۱:۱۴
      دقیقا حرفت درستع
      ندیدع باشی بهتره
      تا دیده باشی

  • ستاره میم
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ , ۱۶:۰۲

    من بیشتر از یه بار رفتم...خیلی خوبه...بهترین جا تو دنیاست...ینی ساعت ها نشستن اونجا و درد دل کردن خیلی میچسبه

    حیف امسال قرار بود با خانواده پیاده بریم اما گفتن که بسته است...من خیلی دوست داشتم یه بار پیاده برم...پیاده رفتن یه صفای دیگه داره...اینکه لحظه شماری کنی که کی میرسی خیلی لذت بخشه

    حیف که من این لذتو نچشیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گاهی اتفاقات اونجور که ما میخواهیم اتفاق نمی افتند

مینویسم از دلم برای دلم

تاریخ شروع ۹۹/۷/۹


پیوندهای روزانه